Wednesday, April 8, 2009

M3L@W@N K3S3P!@N...

Posted by Mizz LiN at 7:36 PM 0 comments

Apapun yang terjadi
Berjalanlah tanpa henti
Air mata tertahan
Waktu untuk dijatuhkan

Nanti kita kan tahu
Betapa bijaknya hidup
Sepahit apapun ini
Pelajaran yang berarti

Semoga kepergianmu
Tak akan merubah apapun
Semoga mampu kulawan
Kesepianku

Nanti kita kan tahu
Betapa bijaknya hidup
Sepahit apapun ini
Pelajaran
yang berarti

Semoga kepergianmu
Tak akan merubah apapun
Semoga mampu kulawan
Kesepianku

Semoga kepergianmu
Tak akan merubah apapun
Semoga mampu kulawan
Kesepianku

Semoga kepergianmu
Tak akan
Semoga mampu kulawan
Kesepianku

Apapun yang terjadi
Berjalanlah tanpa henti


** Lirik lagu Melawan Kesepian nie dr Dato' Ct Nurhaliza... Aku suka bait2 ayat dlm lirik nie sbb ada maksud yang tersirat di sebalik lagu nie.. Ntahla,hidup nie penuh dugaan dan aku harap aku dpt harunginya wlupun dgn hanya secebis ketabahan... Kdg2 aku pernah tertanya2 napa harus aku diuji sebegini... Tp jawapan tu ada pada aku.. Aku yakin Allah SWT sygkan aku sbb tu Dia uji aku... Allah SWT tau sejauh mana kemampuan aku sbb tu Dia uji aku... Aku yakin ada hikmah disebalik setiap ujian nie.. Siapa tau mungkin akan ada kebaikan disebalik setiap kesabaran aku nie.. Aku tunggu saat tu....

Tuesday, April 7, 2009

Bengkel KMK 'd' Melaka

Posted by Mizz LiN at 6:52 PM 0 comments
Bulan Mac mmg keje aku g Melaka je le...hu3... Balik dr MTPBJA kat Melaka aku kena g Bengkel Kumpulan Meningkat Mutu Kerja (KMK) pada 16-18 Mac 2009.. Tp kali nie kat Hotel Seri Malaysia Melaka plak..hu3... Best gak.. Kali nie aku dpt g jalan2..hehe.. Sampai2 je kitorg rehat jap then trus g ronda2 Bandar Melaka.. Perkara pertama skali kitorg naik Menara Taming Sari.. Best wooo.. Ye ar aku ni sbenarnya gayat tp nasib baik time nih aku kurg skit la gayat..hu3.. Sonok gak skali skala dpt release tension... Pas naik Taming Sari jalan2 la dlm Dataran Pahlawan.. Biasa je la.. cam mall kat KL je la..hu3.. Then da penat balik hotel la pasal mlm tu da start bengkel da.. Abis bengkel sume rehat kat bilik je... Aku je xleh tido wooo... Ntah la.. Sakit pala..hu3.. Last2 aku tetido gak..ha3...
Hari ke-2 plak waktu ptg tuh lepas da abis bengkel kitorg g naik bot pusing Bandar Melaka.. Syiok r.. Sonok sgt.. Rasa terhibur hati aku nie..Kalo x silap aku bot pusing bdr melaka dlm 45 minit... Mcm2 bleh tgk.. Umah2 org Melaka yg cantik2, replika Bandar Melaka, n sume la... Balik sume keletihan tp bengkel tetap kena attend...hu3..
Hari ke-3 adalah hari yg dinanti2 kan oleh sume....hahahaha... Lepas selesai je Bengkel KMK pe lagi balik laaaa....hu3... Sebelum balik sempat la singgah kejap je kat area Taman Buaya Melaka tu ada kedai2 nak beli buah tgn dr Melaka... Aku kurg beli2 sgt pasal tgh bulan da....hua3...

Ini la ahli2 KMK di BPSM, NRE

view dr atas Menara Taming Sari.. cantik x?
Erm, rasa cam nak terjun pun ada...hu3

Ini la replika bangunan2 di Bandar Melaka..

Sebahagian gambo time bengkel sdg berjalan..hu3
Tekun tu...hua3..

Ahaks... Tekunnya...hua3.. Seyez tul...
Ye ar nak siap cpt leh balik cpt..hu3..
Yg penting misi tercapai...

This is me!!! Mzlinda in da house...hu3..
Sebahagian aksi2 dr gadis comey...uwaaaaa..
xde sapa nak puji so better la aku puji diri sndiri..hu3

Ini la wajah2 wanita yg suka sgt2 bergambo...hu3..
Pantang nampak kamera..hua3..
Aku bersama ngan Cik Aen & Cik Intan..
Opss,lupa plak blakang tu Puan Anuradha..
Erm..saje nak tunjuk tiket naik bot je..hu3


Aksi2 manja...hu3
Cantik x? Maksud aku background gambo le..
Bukan owg2 dlm pic tue..ahaks!! hu3... Jgn mara...



Dalam Menara Taming Sari nie..
Gayat2 pun smpat pose beb..hu3


Nie la Menara Taming Sari..hu3..

Si gadis biru...hu3..
Ada owg bgtau aku senyuman aku manis...hu3
Tul ke?ahaks...
Dr aku skool lg ramai owg gtau senyuman aku manis..hua3..
Sejak tu aku asik tersenyum je..hu3..
Tp skrg agak payah senyuman nie nak meniti di bibir..
Ntah la.. aku pun berharap agar snyuman aku akan kembali meniti di bibir nie..


 

.: Abadi Selamanya :. Copyright © 2011 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting