Saturday, July 10, 2010

*~*Ketam Masak Lemak Cili Api+Nenas & Terung+Buncis Goreng*~*

Posted by Mizz LiN at 5:45 PM
Emmm.. hari ni aku tringin nak masak "ketam masak lemak cili api+nenas"... mesti pelik kan... yela aku ni bukannya pandai masak tp sejak2 duk sini da xleh nak enjoy2 cam dulu da.. tpt org bukan kita tau sgt kan + xde kwan sgt (kalo ada pun kena paham kawan ada komitmen masing2..hu3) maka aku pun duk umah je la... drpd bowink2 tuh baik la aku blaja masak..hehe.. sronok gak masak2 nih..hu3.. emm smlm da amik resipi dr kak ct kat opis... lepas jek dpt resipi tu trus je aku ngajak ema teman aku p C-Mart Arau membeli bahan2 yg diperlukan.. ketam da beli da ari khamis malam tuh... so,arini kena la masak jgkkan.. xkan nak tgu sampai ketam tu jalan sendiri balik ke pasar...huk3.. senang jek resipi dia... tambah2 plak dpt blender baru.. jd semakin seronok la aku nak memasak nih..hehe... sodap x sodap blkg kira... janji aku mencuba ye dak??? usaha tangga kejayaan..hu3.. Setelah aku mencuba resipi tuh then+ ngan resipi yg aku amik kat internet maka menjadi la "Ketam Masak Lemak Cili Api+Nenas-Linda Sweet"..hu3.. (nak jugak sweet tuh..huk3) pastu aku masak la sikit sayur "Terung+Buncis Goreng-Linda Sweet" sbg pelengkap menu hidangan utk makan ngan nasi... Sedapppp.... Berbaloi2 i masak u ollz...hik3..

"Ketam Masak Lemak Cili Api + Nenas- Linda Sweet"

"Terung + Buncis Goreng-Linda Sweet"


*p/s: sapa nak resipi menu nie nti i update ok.. :P

0 comments:

 

.: Abadi Selamanya :. Copyright © 2011 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting