Thursday, May 20, 2010

The Rock - Munajat Cinta

Posted by Mizz LiN at 12:49 AM
Tujuan aku publish lagu nih pasal aku suka lagu nih... Lagu nih ada kenangan nih...hu3.. kenangan terindah n sedey la..huk3.. sume org de kenangan kan3.. indah atau sebaliknya pun hakikatnya kenangan2 tu la yg wat kita rasa erti kehidupan nih.. Sbenarnya td aku g hooha2 ngan kgkawan aku sempena hari2 terakhirku di putrajaya..tp yg peliknya lagu ni dlm versi dangdut plak kat karok alamanda tuh..hahhaa..da la tu video clip dia adoyaiii mmg gugat iman abis la..hahaa.. hakikatnya lagu nih yg aku nyanyi td tuh ialah lagu yg aku publish ni... The Rock feat. Ahmad Dhani yg nyanyi lagu nih.. video clip dia pun sopan skit la..hu3.. xde lgsung rentak dangdut ok...hahaha...
anyway just enjoy je la ngan lagu nih k.. kalo nak lirik dia aku da publish da kat post aku tahun 2008... sila la tgk sendiri yea... peace no war... >_<

0 comments:

 

.: Abadi Selamanya :. Copyright © 2011 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting