Tuesday, March 24, 2009

Makan Seafood 'd' Tanjung Harapan Klang...

Posted by Mizz LiN at 11:51 AM
Makan lagi...hu3.. Tgahari da lunch makan udang besar then malam plak (8.1.2009) my prenz (sapik 'n' yatt) bawa g makan seafood kat Tanjung Harapan, Klang... Bestnya... Sonoknya.... Mmg terhibur sungguh la hati aku time nih..he3... Sowi la ek, citer ni mmg da lama tp aku bawu smpat nak post dlm blog pasal sbelum nie aku bz then dgn keadaan aku yg agak kritikal jd lambat la ckit aku update blog nie...hu3... Apa pun semoga korang suka tgk pic2 dlm blog aku nie..hehe... Enjoy ya dear!!!

'D' pintu masuk ke dlm restoran...hu3

uiks... kot ye pun lapar jgn la sampai tenung camtu yatt oii...hu3..

Nie la aksi2 time makan & sebelum makan..hu3..

yeehaaa..sedap x? fresh orange , limau suam...besh2...

Nyum2... nie la lauk plg sedap.. sambal siput pahat...
Pergh,tak ingat nye kalo dpt makan... best weh...

Erm..nie plak 'cheese prawn'...
Sedap tp kalo mkn byk confirm rasa mual kat tekak...

Masakan kat atas nie plak ialah 'Siakap Steam'....
Best giler.. Sedap sgt... Nyum3...

Menu seterusnya Kailan masak ikan masin...hu3..
One of my favourite..he3.. Actually sume favourite aku..ha3..

Sotong Goreng Tepung.. Sedap x?
Kalo tanya aku confirm sedap la...ha3..

Xkan makan lauk je kan...hu3..
Nasi amik dua mangkuk je share la 3 org...
Bebanyak nti x abis..hu3...

Best kan lauk2 kat atas nie... Nyum2...

Nie la aksi2 time makan n lepas makan...ha3...
Mcm2 gaya ada..hu3..

Pe lagi.. da makan share2 r byr..hu3..
Erm..sedap mmg sedap tp tgk harga la..
Sekali skala xpe.. Mahal pun berbaloi sbb kekenyangan..hu3..

Dah kenyang balik ar... Nie la pose dr model2 yg kekenyangan...hu3

Erm.....Model Makanan Laut...ha3...
Nie kat depan restoran la lepas kekenyangan...hu3..
Sempat lg pose nie..he3..

xtau nak kata pe da.. Tgk je la...ho3..

Pic sebelum & selepas makan...ho3...

0 comments:

 

.: Abadi Selamanya :. Copyright © 2011 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting