Tuesday, March 24, 2009

.: Makan Best2 :.

Posted by Mizz LiN at 10:39 AM

Pic kat bawah nie plak time makan Nasi Kandaq kat Warta Bangi (8.1.2009)… Best giler.. Minggu nie mmg minggu makan sedunia…ha3.. Dlm seminggu nie kitorg (aku,yatt,sapik,yatie ‘n’ sue) asik kuar lunch kat luar je… Meriah sungguh…hu3… Tp sian kechik tak leh ikut skali pasal dia jaga Pejabat Menteri byk keje skit… Xpe2,tgk je la pada pic2 kat bawah 2 akak2 ko da tlg makankan bg pihak..ha3… Erm,sedap kan.. time nie aku teringin nak makan udang besar…ha3.. klakar kan.. bukan pe da lama tak makan meriah2 nie.. sesekali teringin gak kan… Whatever pun aku puas ati… Bukan pasal dpt makan udang besar la… Tp sbb aku epy sgt minggu nie… At least ada org nak epykan aku disaat2 hati aku yg cedih….sob3… Kalo bukan kgkawan aku yg hiburkan atie aku sapa lg kan….hu3…

0 comments:

 

.: Abadi Selamanya :. Copyright © 2011 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting