Tuesday, December 16, 2008

Da GurLz iN Da CLuB!!!

Posted by Mizz LiN at 4:25 PM






hehe....aku suke sgt pic masa kat kelab tasik putrajaya nie...yela,nie la satu2 nya kali pertama dan terakhir wat aku untuk bersenam nih...hahahahaha... time nih spontan je nak g pasal dah bowink siar2 kat seri kembangan tuh..so,kitorg pun tukar la port....tp skali je la pun..hik3...(aku je la skali..yg len tak tau la kalo g lg pastu..hu3)..lgpun nie la kenangan aku dgn my ex-housemate(kak sue) yang dah transfer ke perlis.. dua tahun jd housemate mcm2 kitorg share lastly takdir menentukan dia dpt transfer ke perlis..dkt2 la ngan kampung dia kat kedah...hu3..tinggal la daku sendirian kini...hu3...tp xpe la..aku ada ina n yatt teman aku d cni...Luv u all gurlz...

0 comments:

 

.: Abadi Selamanya :. Copyright © 2011 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting